منتديات شباب وبنات كول على طول
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نورت يا جميل
...............
نتمنى لك قضاء اسعد واحلى الاوقات في منتديات
شباب وبنات كوول على طوول

تحياتي
يويو^_^

منتديات شباب وبنات كول على طول

shabab X banat
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخول

حياكم الله في مـٌٍُِنـٍُتـٌٍُِدٍُِياٌٍاتٌٍِ شـٌٍُِبٌٍِابٌٍ وبٌٍِنٌٍِاٌٍُِتٌٍِ كٍُِوِولُُِِ عُِِلٍٍُِِلى طٍُِوٌٍُِلٍِِ نرحب بالزوار الاعزاء

مطلوب مشرفين ومشرفات لاقسام المنتدى ومن يرغب بالاشراف الرجاء وضع موضوع في قسم الاداره ... ادارة المشرفين

شاطر | 
 

 هي دي الديمقارطية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
cuty yoya
صاحبة الموقع
صاحبة الموقع
avatar

عدد المساهمات : 109
القـــــــــــــــــــــوة::^_^ : 218
السمعـــ×_×ـــه: : 0
تاريخ التسجيل : 22/07/2010

مُساهمةموضوع: هي دي الديمقارطية   الجمعة نوفمبر 19, 2010 12:48 pm

كل الاصوات الانتخابية فى العالم بتتباع مش تقليد مصرى بالذات بس فى مصر بتتباع نقدا لان المصريين مش ضمنين حقهم بصارحة ومعندهمشى ثقة فى نوابهم معلش كل واحد بياخد حقة بطريقته اهو فى النهاية لازم يتاخد اما برة مش بيهتموا بالكاش قوى المصالح عندهم شغالة كويس شيلنا واشيلك اهو كل بلد وليها سلوها بقى سواء كان النائب فقير او غنى اذا كان فقير اهو بيدور على واحد غنى يدعمة لكن فى بلدنا الاغنياء دخلين بصدرهم ومش هممهم حاجة والفقراء ملهمشى نايب مش مشكلة طالما اتفقنا ان المصريين عايزين كاش يبقى الكرسى يساوى كام، حسب بقى منطقته وكله يدور على منطقة على اد فلوسة وعلى رأى المثل على اد لحافك مد رجالك ودى انا سيبها لتقدريكم بس انا شخصيا مش ح اتحرك من بتنا عشان اصوت مش اقل من الف جنية انا كدة واحنا بقى لو اتفقنا على السعر ح يبقى زى الفل ونعلم الاخوة النواب الادب مش اى واحد يدخل معاك احنا خدمينك وح تقعد خمس سنين بالحصانه ومحدش ح يكلمك بس ساعتها الكرسى ح يبقى غالى اوى يمكن يوصل الى 100 مليون جنية احنا مالنا بقى اللى غاوى ينقط بطأيته وبلاش اخونا بتوع الديمقراطية يقفولنا على الوحدة لان طولها زى عرضها وهى فى الاول الاخر مسرحية بون جمهور يبقى نعمل ليها جمهور يمكن الناس يعجبهم الموضوع ويشاركوا بعد كدة ببلاش اهى نوايا تسند الزير
وكل عام وانتم بخير

__________________
سأظل احارب واكافح الزمن ولن اتعب او امل او ايأس

ولن يكفينى شرف المحاوله يكفينى النجاح فقط

«®°·.¸.•°°·.¸.•°™توقيع العضو ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»



، (Ľāŵ-męšh ǮăgƁăķ Šhěęd-Fě Hăŵāgbāķ)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://coolalaatool.ahlamountada.com
لولو^_^
صاحبة الموقع
صاحبة الموقع
avatar

عدد المساهمات : 5
القـــــــــــــــــــــوة::^_^ : 7
السمعـــ×_×ـــه: : 0
تاريخ التسجيل : 28/01/2011
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: هي دي الديمقارطية   الجمعة يناير 28, 2011 11:51 pm

شكرا اوووي على النوضوع الجميل دا وتسلم ايدك يا يويو









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هي دي الديمقارطية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب وبنات كول على طول :: .•:*¨`*:•. ][ المنتديات العامه][.•:*¨`*:•. :: المنتدى السياسي والاخباري-
انتقل الى: